SADFACE

Usch vad jag mår dåligt just nu=( Var ute med min kusins flickvän och deras polare igår och såg Hoffmaestro..Asså det var nog den roligaste utekvällen på jäävligt länge!Det var heelt galet!

Men nu när jag sitter här ensam i gästrummet..jag vill bara gråta! Den saknaden jag känner är fruktansvärd! Jag kan knappt greppa hur tomt det känns och konstigt allt är..Fruktar att komma hem till GBG igen och min lägenhet som var som våran.Vårat hem,Våra saker men ingen hemma...helt tomt.Bara jag.Inte DU.

Jag önskar inget hellre än att få vara din och du min. Men på dig verkar det omöjligt och jag lever på hoppet om att du en dag ångrar dig och förstår att vi hör ihop,du och jag. Det finns ingen som Du och inga som Oss.

kommer jag någonsin att få mitt hjärta helt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0