SICKANDAINTGOTTHATFEELING

Jag är sjuk=( Förkyld, febrig och bara döende! Mormor kallar mig för den inbillne sjuke hahaha!

(hälften av er som läser förstod väl inte det..julia vet. helt 100 på det)

JA JA JA jajajajjajaaskf......det är iallafall ett helvete att vara sjuk. jag blir som en man..GUUUD hjälp mig jag döör!

orka. orka att ingen bryr sig.

Så var det w.o.w imöörrn då, fan va peppe jag är! NOT
Det kommer regna och jag är sjuk=(

Shit the same, det kommer säkert bli tvärball när jag väl är där!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår var vi på landet och myste, grejade i trädgården och fikade..Sen käkade vi lunch på golfresturangen!
På kvällen kollade jag,johanna,min moster,hennes snubbe och kalle på film. Sen fick kalle följa mig hem ifall jag inte skulle hitta...BAH HEJ det här är skövde...det är omöjligt att gå VILSE här! Min släkt har bott här sen ja va en liten mört..jag kan staden utan och innan!

Men det var trevlig med sällskap i och för sig.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu ska jag packa. duscha. och fika!



sjuk=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0