TRAVELING

Way out west var kanon.måste säga att La Roux var riktigt roligt men Lykke Li var VACKERT!

Tidigt imorse tog jag tåget till Sthlm och när ja kom fram hoppade ja direkt på tuben till Gamla Stan där jag mötte min moster,mormor och mina underbara släktingar från USA..

Dom har ju dock ett anat tempo då de är äldre,så det har gått lite sakta och man har fått gå i deras typ av affärer and so on..Men gud vad vi har ätit och druckit gott, hela dagen haha!Det är därför jag älskar amrikanare för de äter hela tiden och mycket =)

Nu har vi gått upp till våra och rum och ja har ett eget mysigt rum..Precis tagigt en lååång dusch ochg använt alla gratisgrejer haha! nu sitter jag i min mjuka säng med fluffiga kuddar och täcken och det känns så jävligt lyxigt!

Imorn ska vi upp tidigt och vinka av mina släktingar, för att sedan äta typ hela frukostbuffén och sen kan jag tänka mig att ja tvingar med min stackars mormor och moster till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0