JUSTFORYOUVICKAN

sorry att jag inte skrivit på evigheter! har totalt tappat gnistan till att skriva..

har jobbar idag och sen åkte jag direkt hem, kokade en kanna the och nu har ja o bella krypit ner under filten för att kolla BECK...

Har alltid sagt att jag hatar beck och alla typer av kriminalserier..men det är ju inte sant, det är skitspännande! Men jag tror att ja alltid vart rädd över att nojja upp mig när ja ska gå o lägga mig, så jag har aldrig kollat på det ensam. Men nu har ja o bella tagigt mod till oss! Inget skrämmer mig..förutom elaka tanten på jobbet..

ciaoo



det håret hade inte vart helt fel!

Kommentarer
Postat av: vict

2010-12-08 @ 14:20:39
Postat av: Victoria

Tack Sofie <3

2010-12-08 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0