ANDIMFEELINGGOOD

Hunnit med jättemycket idag juh! Jobbat 7-15, för att 15.55 infinna sig i biosalong (eh det va bara vi som inte var barnfamilj haha) och kollade Prinsessan och Grodan,direkt hem till Birgitta (plastfarmor typ) och äta macka och dricka kaffe,gosa med hunden och gick därifån med två nya väskor´..Raka vägen hem. Hinner sätta mig i soffan och tända ljus. Sen kom Christoffer över, vi pratade skit och kollade på reprisen av Melodifestivalen...eftersom att jag missade den i lördags! CHOCKEN! att jag av alla nissar missade den!!!

Nu e klockan långt efter läggdags, speciellt med tanke på att ja gick upp vid 05.00...Och ja ska fasiken upp tidigt imorrn. Det blir frukost med AC och Chris, om han tar sig upp dvs..Sen blir det eventuellt göra stan med syrrorna och kanske lite Madde också. Vet inte hur tider och sådär ser ut, men om inte annat åker ja och tränar emellan.

Gött att ändå kunna planer in en massa saker när man är ledig! Vill ju leva varje dag som om det vore min sista och då tänker jag fan inte sitta hemma och hänga läpp!

ps.Elsas Mode kommer gå snabbt att läsa ut! Kan rekomendera den till typ AC och Thina iaf!

Baci Bello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0