BAKABAKALITENKAKA




Kladdkaka
2 2 st ägg
3 3 dl socker
1 1 tsk vaniljsocker
4 4 msk kakao
0.5 0.5 krm salt
1.5 1.5 dl vetemjöl
1 1 dl smält smör

Igår var det samma visa igen..Jobbade och sen gymade,klämde in lite tid efter solariet...Eftersom att ja just nu ser ut som en isbjörn (fet och blek) så slog jag två flugor i en smäll och försöker desperat att träna bort kilon och bli brun samtidigt.. Lite brunare har jag blivit, men efter min lunch med lax och massa mosad potatis i sås...ehm....snarare gått upp i vikt! Så jag tänker att den röda tråden för dagen blir ÄTA MAT! häääärligt!

Idag har jag vart en kortis på gymet.inte solat.har en sån sjuk huvudvärk att ja bara ville komma hem och gråta.

Men ska handla så ja kan gölra kladdkaka..kanske ja mår lite bättre då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0