BUTMOSTOFALL

but most of all,
i hate that i dont hate you.
not even a little,
not even at all.

ja vet, ja är en sucker för dålig romantisk komedi! igårkväll tittade jag o j på 10 orsaker att hata dig. därav den lilla dikten ovan som ja (erkänner) fortfarande blir tårögd av varje gång jag ser den! Man blir ju som kär på nytt när man ser på sånna filmer!eller är det bara jag?

Appropå på filmer har jag precis tittat på Kate och Leopold,,jag vet att ja skrivt om den tidigare..men jag gör det igen! Killar..skit i att läsa spelet och alla får ligga..nej nej nej.vill ji ha en tjej på riktigt. Titta bara in den här filmen eller typ the notebook..eller vafan. ALLT som jane austen har skrivit. ja lovar, att om ni följer det, så kommer tjejen du vill fånga att vilja gifta sig med dig!

*nyser igen*

okejokej. nu ska ja sova...försöka iaf.har bunkrat upp med vatten,halstabletter och näsdukar breve sängen.

ibland. ja säger ibland! är det rätt bra att inte bo ihop med sin kille. now its the pefect timing to be alone.

bildbevis till varför ja inte skulle fått ligga idag..........






tips till er förkylda där ute! Tryck upp två tvinnade bitar av en näsduk i varje näsborre. AS bra!
ja vet att ja ser ut som Madicken när hon vart i slagsmål med Mia ur "Lisabeth pillar in en ärta i näsan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0