ILOVEWINTER

Ja, men jag är lika trött på det här vinterlandet som ni är, men idag är det så fluffigt och fint att ja inte kan med att vara sur för att det aldrig töar bort. Lets face it. Det snöar, jag kan inte göra ngt åt det. Får dra fram den fetaste tröjan och rejäla raggsockar istället.

Klockan är snart 12.00 och vi har hunnit..eller aa J har fixat sängen som behövde skruvas ihop, den fullkomligt rasasde när vi tog boret madrassen. Den var välanvänd så att säga...(jag köppte den i oktober) J har tvättat ett linne, men han blev inte nöjd så nu är han ledsen=( jag kompenserar med att bjuda honom på sushi i stan sen.

Nu ska ja äta frulle och sen göra mig iordning!

Ikväll blir det FARSAN på bio med Js familj! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0