IWISH

fan va mycket saker jag behöver och vill göra!

  • få massage. att jobba i kassa mördar axlar o rygg!
  • behöver storhandla. har fan inget i kylen
  • gå till en riktig jävla salong och fixa bryna
  • sätta i nytt löshår (hetsringer christina för 5e gången)
  • måste åka til ikea och chilli,köpa hyllor,spegel
  • måste (har sagt detta i 2 månader nu) köpa 2 taveldukar och börja måla igen (hahaha börja igen?)
  • gymma typ 4 ggr denna veckan efter maddes fest i lördags..
sen önskar jag mig en tandblekning (ja kan typ tänka mig att trappa ner rökningen om ngn pröjsar hälften)
Faan måste börja övningsköra. OOOORKAAA!!! ja hatar att ta tag i saker jag inte behärskar. men men..


nä ja orkar inte fler måsten. kul att ja förövrigt hade kunnar spricka in allt på 2 dagar om jag verkligen tog tag i mig själv. men som sagt. orka.

hallå! behöver tips till Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0