KNEESOCKSANDLOVE

Nu har jag suttit på på arslet här hemma, på tok för länge! Så nu har jag lyckarts duscha,platta håret...(blev inte riktigt som ja tänk mig men) sminkat mig och klätt på mig. ALLT MED EN HAND! Helt otroligt juh!

Ska ta mig in till stan om en liten stund och möta J! Hoppas han inte misstycker att jag MÅSTE ha en foundation..Alltså, den gamla är heeeeeelt slut. Så jag MÅSTE verkligen! Sen ska vi till systemet och hem och laga mat och äta godis och mysa! Underbart! Måste åka till apoteket också..fan, jag behöver en lista!

*apoteket;operationstejp,plåster,tamponger och alvedon

*åhlens; en ny parfym, ny foundation

*banken;hämta pengar

*systemet;vin

*ica;FREEDAGSMYYYYYS

så nu kan j gå in på sin iphone och kolla, ifall jag glömmer ngt!

Behöver även en allmenacka och ett datafodral!

Imorrn ska jag,J,hans mamma,moster,kusin och syrra gå och se FARSAN! Kommer typ vilja se den igen, känner jag på mig redan nu! Tro det eller ej, men jag har lyckats förhandla mig fram till Avatar i 3D med J, som han först bah as vägrade..Men ge och ta,ge och ta och så liksom kommer ja sitta där i mina 3D brillor och vara lycklig (väldigt Ferdinand det där!)

Fan va ja skriver mkt ovettigt. OCH

HERRRRÅÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0