LOVEMYFRIDGE

Helt slut efter en riktigt lyckad ledig dag!

Startade dagen med frukost hemma och gjorde snabbt iordning mig. Mötte AC,gick till Le pain, på Olskrokstorget..Sen ramlade Chris in, efter det Lollo och sista Charlotte. Lår säga att alla som satt där och jobbade, var jävligt glada när vi gick. För vi skrattade och pratade om allt möjligt högt och tydligt (som vanligt)

Åkte in till stan med Lollo och Chris och bah handlade sönder mig. Här ska köpas kärlek! Sjukt nöjd med alla inköp!
Måste bara tillägga att C köppte en AS freesh tröja från Weekday rean. guud, jag vill fan låna den. slimtröja typ! Man såg fett(haha)smal ut i den!

Hem, slängde kläderna på sängen(nu ligger dem på golvet) skrev ihop en inköpslista på mat..

hade fått brev från min kurs!!JAG SKA FAN BLI FÖRFATTARE NU! ska skriva om alla puckon jag träffat och träffar i min vardag...Självklart inklusive det största puckot..moi!

Sen åkte ja o mötte mamma. Storhandlade på WILLYS (älskar att handla billigt. blir fan våt i trosan av att handla billig men skitmycket mat!)

Kommer hem och stuvar in allt från 5 kassar plus 6 pack mineralvatten.. sätter tulpaner i vatten..

Lagar mat. Tittar på halv 8 hos mig, som ja samtidigt försöker hålla en konversation på msn. Kan fan inte göra två saker samtidigt!

Nu har ja messat med peter om hans tjejproblem i typ 45 min...ja dör snart! måååste sova..men nää, då messar chris..är du vaken? BRA,ringer om 10...så ja kan lika gärna gå upp o klä på mig o ta en cigg.

Imorrn blir det jobb och kanske myskväll med Peter här hemma..om ingen mer spännande dyker upp hahaha! orkar ja lyssna på hans problem en hel kväll? Nån som vill gå ut istället kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0