LOVETHELITTLETHINGS

Det blev ingen bio igår, eftersom att det var en mindre snöstorm ute, ville ingen ta sig in till stan.. Men jag tvingade in J iallafall! Det tog oss en timme från min lägenhet!! EN TIMME till stan! helt fucking bananas juh!

Jag köppte en ny svart stickad tröja och J ett par röda jeans! Aa, ja köppte en ny (gammal favorit) parfym, CK-One.

Sen köppte vi sushi och godis, åkte raka vägen hem och käkade och drack vin till Melodifestivalen.

Idag gick vi upp tidigt,frulle och dusch och sen gick vi på lägenhetsvisning! Men det var så jäkla kallt, så efter den gick vi raka vägen hem och bakade chokladkaka, som smakade typ torr skorpa=(inte bra.
På eftermiddagen blev det en till visning och sen ICA..J åkte hem till sig och ja hem till mig..

NU äter jag varma cocktailtomater och kollar på the F word..Blir sängdags snart! Räknar med att ta den tidiga bussen pga. snövädret..Orkar jag gyma imorrn efter jobbet då? Återstår att se..vet inte riktigt hur det ska gå med min hand...

well well. im happy!puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0