LUKTAGOTT

Fan va synd det är om mig! Invalid 22 åring. BUHU!

Jag kan inte duscha,diska,klä på mig,fixa naglarna, ha på mig ringar,sätta upp en fucking hästsvans..KAN INTE ENS SKALA EN JÄVLA CLEMENTIN!!!

Jag oooooorkar inte! Asså nu har jag haft den här skiten i snart 24 timmar. Även om det inte gör lika ont idag, så tänker jag mer på det, eftersom att igår fick jag ligga på Js bröst och gråta över hur liten och ledsen jag var!

Idag har jag vart på Östra Sjukhuset. För det första, borde dom ha någon typ av guide på sjukhus. Man tar ju för givet att man anmäler sig vid huvudentrén? Eller hur? HAHAHA så fel ni hade då(jag och min syrra också iofs)..
Vi gick runt och hittade ortopeden,ögonläkaren,muslimskt bönerum osv..Vi hittade till och med "rum för avsked" BAH JJJAAAA jävligt upplyftande!

Till slut, kom vi till akuten och jag fick hjälp med en gång. En snäll tjock tant limmade ihop mitt djupa sår (viktigt att ni fattar att det va djupt) och sen fick jag åka hem. 300 spänn kostade det. För 4 "plåster"!! fancy plåster säger jag bara!

Well, nu gråter jag till Susan Boyle dokumentären..SERRI sånt här får mig verkligen att stiorlipa (sådär när man knappt kan andas) guuuud SOFIEHJÄRTASUSANBOYLE



Nu sniffar jag på Js tröja..Den luktar så jääääävla gott. Luktar man! Luktar MIN man vilket är fett! Jag har en man som luktar gott

pilutta dig! din luktar säkert gammal fylla och urin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0