MIGRÄNFÅRMANUTANKAFFE

Igår hade jag cpont i huvudet hela dagen..Trodde jag skulle dö av migrän! Tills jag kommer på...jag har inte druckit ngt kaffe idag! Så efter en kanna kaffe, mådde jag mycket bättre! Jag får alltså abstinens av kaffe. MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha kaffe varje dag,annars blir jag pms kärring!

Nu ska ja styra upp mig här hemma (har druckit kaffe) skulle ha mött Js lillasyrra, men hon ligger sjuk, så ja fick tag på AC istället=) Ska verkligen gå till banken och sätta mig där och gå ifrån med 500 spänn. Har dratt ut på det här på tok för länge....

Adjöken fröken!




wow. jag ser naken ut! men så kul är det inte..sitter i ett urtvättat linne från JC 1997 typ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0