NÄHÄ

Det blev visst ingen dag på stan med J...Ska hem till honom och chilla med hans familj istället. Vilket iofs är trevligt, men vafan hände med min underklädes shopping nu liksom? Aa, får la gå i min utslitna rosa bh då=(*sad face*

Som straff MÅSTE han gå med mig på lördag, ill take no NONO´s! Vet inte ens om det räknas som straff? Alla män borde älska att handla underkläder med sin tjej! Fatta grabbar, ni får bestämma! YEEEJ!! eller?  Å andra sidan vet jag redan vad jag kommer få höra.."du är fin i allt" eller " ja tycker du ska va naken"
Helt okej för mig asså..Jag kan gå naken hemma hela dagarna och bara kolla på matprogram och måla tånaglarna..Men det funkar ju inte riktigt så...Rätt trött på att gräva upp tuttarna i kupan och dra i BH banden under lunchstressen på jobbet..Inte riktigt hållbart..

Näääää, nu ska ja ner hämta min förhoppningsvis "stryktorra" tvätt..(älskar att man väljer stryk eller skåptorrt på tumlarn,men det e ingen skillnad och det kan lika gärna stå FUKTIGT!

Sen blir det snabblunch fram Master Chef,ladda ipoden om ja ska sitta själv på en buss hela långa vägen till Askim.

HejpåRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0