NEEDAFRIENDWITHMONEY

Jag är såååååååååå sinnessjukt sugen på att göra av med pengar!!!! Vet inte varför, men det händer alltid..dessa begär bara kryper fram så fort den 25:e närmar sig..hejhej pengar!!! Vaddå det ska räcka en månad? HAHA inte en chans..När ja handlade på ica idag var ja cpnervös om det kortköpet skulle gå igenom eller inte...Så ja bad kassörskan dra av med mina kontanter först.. JA,det var pinsamt! Vet ju själv vad ja tänker när folk gör så i kassan...Man bah...OKEJ,du har ingen koll på din ekonomi brudjävel.. (hon i kassan tittade på mig som att..OM du inte hade lagt pengar på löshår o solarie kanske du kunde köpa det här utan att va rädd för medges ej ...

Well well..så här i modeveckornas tider är det lätt att snappa upp sjukt många fina outfits. CRAVINGS!på ricko! ge mig kläder kläder kläder,skor,väskor...OCH EN JÄVLIGT TIGHT KROPP TILL DET TACK!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0