QUELESUPRISE

Hade en jättemysig dag på stan med AC och hennes svägerska och hennes fina lilla bebis Emilia! Hon hade såå sjukt mycket hår den lilla tösen! Och bara 3 månader! Håller tummarna för att min o js bebis får hans hår. ASA mkt med andra ord..Asså när det e dags för kids. inte nu. gud nej!

Jobbade kväll..16-22 och hade ingen lust att åka hem..Det suger att sluta sent och komma hem,vara pigg och ingen att prata med. Så himla ensamt! MEEN, när jag kom hem såg ja att sängen var uppbäddad..J hade åkt hem till mig!!!yeeej! så himla gulligt! Sånt man vill att ens kille ska göra, men man vågar inte hoppas på att det ska hända liksom...Väldigt romantisk komedi-ish

Nu sover han som en liten bebis, jag har hetsätit kladdkaka och chips. Blir alltid sugen på ngt onyttigt.....

Nu ska ja krypa ner bredvid honom och säga att ja älskar honom och att han är fin när han dregglar haha..även om han inte hör ett ord..

godnatt chicas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0