SUNSHINE

Godmorgon mina solstrålar! HAHA! Pigga och glada eller?

Klockan är 05.29. min buss går om exakt 30 minuter. Ska äta upp min frulle och sminka mig, men ska ja åka till jobbet!
Vågar inte ta min vanliga buss idag,eftersom det fortfarande kan vara förseningar i trafiken..så tar en 25 min tidigare! Men det va fan inte kul att gå upp, det kan jag erkänna! Somnade strax efter 01. och sedan har jag liksom legat i stressdvala..Stressad för att "måste somna nu,ska fan upp om 4 timmar"

Så nu sitter jag i mitt kök. Med 5 värmeljus och ett stort glas the,en hallon smoothie och en macka. KUL måndag!
Och det bästa av allt.....bamm bamm ..Min nästa lediga dag är NÄSTA onsdag! Fan va nice! Jobb och utbildning fo life

köss


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-22 @ 06:23:55
URL: http://midoelturkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0