BRORDUKTIG

Satan va trött jag blev. NU satte jag mig ner för första gången idag!

Igår jobbade jag först i cafét och sen var det raka vägen till gymmet och tränade med charlotte i lite mer än en timme. Asså jag tycker faktiskt det är riktigt roligt, men jag tror det är för att jag har syrran som pushar mig när jag vill hit the showers, tvingar hon mig att göra lite mer. Men ja blev faktiskt belönad igår. Efter gick vi och handlade och sen åkte vi hem till C, lagade mat och gjorde ostbricka..en riktig myskväll!

IDAG har jag lunchat (HA HA älskar att säga att ja har lunchat. låter så jäla buisnesswoman) med Lollo. Gick med bestämda åsikter mot indiska och köppte två nya ljuskoppar. MEGAsnygga!!

Väl inspirerad åkte jag hem och har nu bytt gardiner,möblerat om och grejat här hemma. Ser ut som ett nytt hem. Det tråkiga va att städa skiten..men det har jag också gjort.

Får se om det blir gymmet idag igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0