FLOWFOOD

Inget slowfood,rawfood eller fastfood för mig idag.

Ute igår då..började rabbal för jonas hur mkt ja drack och han såg ut att tappa hakan (och i berättelsen hade ja inte ens komit in på lounge då) börjar man tidigt=sackar man ihop tidigt.

Dumt att ingen tog kort igår. Jag va SKITSNYGG! Jag hade en cremefärgad chiffong klänning med bronsfärgad dragkjedja i mitten av klänningen. asså så söt! klippte håret, plattade istället för lockar. nitarmband och lösögonfransar. borde alltid ha lösögonfransar!

Borde ha det idag för jag ser ut som ett troll! Har iofs vart duktig och handlat, diskat undan och plockat lite hit o dit. men inte damsugigt eller tagigt bort julsakerna. orka. serri. dammsuga får ja la göra imorrn efter gymmet. julsakerna tar ja i typ mars. ingen ork what so ever.

Väntar just nu på lillasyster, som ska komma hit och laga middag! Det blir spagetti med skaldjur och såsen ska fan göras på vispgrädde! det ni! vet ni hur gått det e att byta ut matlagningsgrädden mot vispgrädde?? pröva!

well. nu återgår jag till min flytande föda tills lollo kommer (coca cola light och hallonsmoothie)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0