GETYOURFREAKON

Med risk för att låta skittöntig nu..Men gud vad roligt det är att träna!! haha, vem hade anat?
Visst det är skitjobbigt med konditionsträning och roddmaskin osv..men så jävla roligt! Och varför har jag aldrig tidigare vågat pröva mig på alla roliga maskiner i gymmet innan?

Riktigt nöjd med mig själv. Känner mig redan gladare och piggare! På riktigt! ( asså detta är ingen reklam eller ngt)

*pengarna tillbaka om du inte är nöjd*

NÖJD 2010!!

Wow. första gången ja skrev 2010. 2010201020102010 AS BALL juhe!


--------------------

Imorrn blir det jobb hela dagen. Sen handla mat. Äta mat. Sen..inga planer
Lördag: hundmässan med bellas dagmatte. bellas ras visas 15.00 i ring 21!! Sen hem till Stina för avskedsfest
Söndag: tvätta,träna och sola.

----------------------

NU: chaithe med mjölk. fibes oh fibes (älskar att deras nya album heter 1987 och sångaren är apsnygg)
Family Guy (LOVE LOVE LOVE) och sen läsa psykologibok jag måste läsa ( för ja är ett sånt psykfall)


nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0