HAPPYFU**INNEWYEARS

Åh herregud va ont i huvudet jag har alltså. som ett skott i pannan!
Sen mår jag illa och är torr som ett sandpapper i fejset. Magen kurrar och jag behöver bada i tandkräm typ!

Jonas ligger kvar i sängen med migrän. stackarn!=( vet intre riktigt vadc man gör åt sånt, men jag känner mig inte helt hundra heller så blir svårt att pyssla om honom då.. men ja ska göra ett tappert försök om en stund..

Jobbade igår.till åtta. va skitsur sista timmen, för att ja inte fick gå tidigare. Vi hade serri inget att göra och ja skulle ju bort! Dessutom hade vi ingen kassaledare så *vi kallar henne katarina,men hon heter egentligen ngt annat* tog på sig ansvaret och styrde o ställde och sa att om det är så härlugnt kanske ja kan gå 10minuter tidigare.. ja bah e du dum i huvudet eller?! du är yngre än va ja är och du är verkligen inte min chef! ja har ett liv och en pojkvän som väntar på mig. kan ja gå nu eller.

OCH VEM I HELVETE går och handlar efter 19.00 på nyårsafton?! Allvarligt talat. gå hem. stäng butiken tidigt.
Var apförbannad så fort en kund log och frågade hur vi har öppet?
" Vi har öppet 07.00 till 23.00 ALLA DAGAR OAVSETT VILKEN DAG ELLER KVÄLL ELLER OM DET BÖRJAR  BRINNA,BLIR STRÖMAVBROTT,JORDEN GÅR UNDER...så har vi öppet alla jävla pissdagar på året. även om alla andra mataffären låter sina anställda ha ett liv efter jobbet.

okej..känner att det va gött att få ur sig det där. hat hat hat.

Igårkväll va vi hemma hos j´s barndomsvän. jättetrevligt verkligen! men det bästa av allt. i got a kiss from my boyfriend at midnight. lööööv is in the air!

nu ska ja borsta tänderna. igen. (blir fan aldrig fresh) dricka 14 liter vatten (elefanten sofie) beställa 5 kebabtallrikar och 8 pizzor med beasås . MINST!

GOTT NYTT ÅR!2010!!!!!!! WOHOO

lista på nyårslöften kommer sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0