KONTAKTANNONS

Hej främling!
Jag är en 22 årig tjej med långt blondt hår (obs!löshår) Jag är runt 180cm, lite småtjock här och var...men pattarna sitter där dom ska är runda och gosiga. Jag har ett jävla humör,men kan vara rätt rolig emellanåt! Rökare. Har hund.

Söker dig som är lång eller har stege. Du måste vara snäll mot djur och alltid ha egna cigg. Men frmaförallt måste du kunna hantera en slagborr! Ser gärna att du tycker om att sätta upp hyllor,lampor,speglar och tavlor. Och du bara ääääälskar att göra saker gratis! Därför tackar du mig sedan för allt du fick göra i min lägenhet, med att åka och storhandla och fylla upp min kyl,frys och skafferi och hela källarförrådet görs om till öl och vinkällare.

Hör av dig till. evigtacksam_pappas_lilla_sessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0