MAMMOR

Allvarligt talat nu!

Det är inte så mycket på tv när ja går upp på morgonen (05.00 går ja ut med bella,05.30 äter ja frulle) Och då är det typ FRÅGA DOKTORN som rullar på tvn..


" Ja hej jag ringer för att jag är orolig för min son. Han verkar så orolig, tränar och jobbar..Det är alltid ngt, han sitter aldrig still)

ALLA ser en tonåring framför sig..aight?

"hur gammal e din son?"

"han blev 46 i förrgår"

AA men serrrrrrrriöst!!!!! han kommer att överleva! Alla stressar nu. 2010 stress stress stress...Man är ju fan inte normal om inte stressar längre?!

Åh nej nu måste jag sminka mig..ORKA. fan sovit 4 timmar med uppehåll på marddröm=(


I NEED LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0