MATMATMAT

Jag vet inte om jag är ensam om det här intresset. Men allt som har med mat att göra gör mig CRAZY!
Matprogram,mattidningar,kokböcker,laga mat och framförallt ÄTA mat!

Jag kollar på ALLA matprogram. Seriöst. När andra kollar på Project Runway eller Svenka Hollywoodfruar, då tittar jag på matprogram. Gillar nästan alla! (inte nigella eller tina.fy fan. nigella e tjock och tina e från skåne.BLÄ)

Har jobbat idag och vart jävligt snurrig. Kan bero på min nattssömn... Pratade högt och tydligt (som vanligt) över kassorna om mina hemska drömmar inatt..Och en stamkund ja brukar ha i cafét hörde mig (det gör alla när ja pratar..hör mig alltså) och gav mig en blomma för han tyckte synd om mig! hahaha! så sött!

MER blommor tack. ska fan alltis ha ngt att klaga på bara för det! Kanske tom. kan fjäska till mig choklad då..

Nu ska jag packa ihop en lite overnightbag och dra mig till syrran. Det blir middag och mys med hela syskonskaran!

Först ska jag kolla biljetter till mig och Dani. Vi ska på bio på onsdag..Snabba Cash! yeej


att göra:
nu. vara effektiv
bli onödigt  rik (på sikt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0