SLEEPY

OK, vi var på det här danspasset då..kommer nog inte att gå på just det igen..Jag trodde verkligen att jag hade bättre kordnation är sådär! Det var skitsvårt att se instruktören och musiken var inte riktigt i min smak..MEN vi prövade iaf..och visst blev vi lite svettiga, men inte tillräckligt. Det kändes mer som en jävligt lång uppvärmning.

Åkte raka vägen hem och in i duschen..Så kom Christoffer över. Vi drack the och kollade Paradise Hotel och påbörjade tittade av ALEXANDER, men C va så trött och samma här, så nu har han precis gått. Jag har filat och smörjt fötter och ska strax lägga mig. Fan va ja hunnit med grejer idag alltså..Inte konstigt att ja är helt slut!

Imorn ska ja möta Stina och säga hejdå till henne...så jag känner  på mig redan nu att ja kommer va ledsen på kvällen sen..men ja ska jobba, så kommer iförhoppningsvis att inte tänka så mkt på det..

Nu är det natti natti min kära vänner!

baci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0