VAFANDÅ

Igår va jag som sagt på gymet för att minska magsmärtorna..(funkade ett par timmar typ) Sen gick jag och syrran för att handla..Hem och äta lunch,duscha och sen bah totalt dega ihop framför tvn så att ja i sista sekunden måste stressa sönder mig till jobbet..SOM VANLIGT!

Sen jobbade jag till 22.00....Somnade efter 01.00 någongång..OCH NU E JAG UPPE!!!!

Skulle ha träffat mina systrar på gymet vid 10.00 Men fick sms vid 5 inatt då de ställde in..

SSSSSSåååååååeeeeeeh nu sitter jag här. i in vita soffa med svullen mage. Borde äta frulle,åka och träna själv eller sola..vafan ngt iaf! städa städa städa.....ååh jag vill inte! Det är ju faktiskt skitsynd om mig som sitter här med allt som är äckligt..blod,svullen mage,fett hår,nikotinabstinens och morronandedräkten! mmmumms! ALLA FÅR LIGGA! (förutom den personen som passar in på beskrivningen innan)

en liten fundering bara... När jag har mens. Då har jag ont. Riktigt jävla ont har jag! Då mår man nästintill illa och vill verkligen inte äta. Men trots det att du inte äter, verkar det som att magen totalrensats och man får gå på toa stup i kvarten,samtidigt som du GÅR UPP I VIKT????!!!! Vafan e dealen med det liksom? VART kommert kilona ifrån??

äh ja fattar noll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0