WISHINGLIST

hallå, man får ju typ önska sig ngt i alla hjärtans dag present!eller? jonas om du läser det här kan du la sms ja eller nej. som ett svar på frågan om man får önska sig ngt...

en sak bara . klart som fan att jag får önska mig saker..men jag menar att ja önskar bara om det betryder att jag faktiskt kommer få ngt. såklart!haha

well. förra året fick ja korallröd/rosa sneakers med platå från monki. dör dör va glad ja blev när ja öppna det paketet! sen fick ja även ett par jättefina örhängen. bara sånt ja önskade mig. öhm...kommer inte riktigt ihåg vad ja köppte till jonas dock..e det ngn som kommer ihåg? haha ringde jonas för att ta reda på det. han kommer inte heller ihåg..Han tvekar på om han fick ngt överhuvudtaget hahaha. ofta. klart han fick ngt...typ?

aja. ja ska inte göra ngn lista (ÄN)

MEN. filmen nedan visar ngt ja redan har. tom samma namn. jag vill ha en till. den andra ska heta teo. bella och teo. som barnprogrammet ni vet?

så älskling. go buy me a puppy. den eller en mops!!




gud ja dööööööööööör! köp köp köp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0