DESIGNOVERANDOVER

Sitter och funderar på att möblera om..en hörna i vardagsrummet blir för tvn och den andra blir jonas "studiehörna"..För efter snart 1år och 7månader kommer vi till hösten att flytta ihop!! Så jag sitter och skissar lite på möblemanget..Dricker lite vin och funderar på om ja ska sova..Hade tänkt ta ett bad såhär på kvällen, nu när jag är själv hemma och mysa till det..men efter en heldag på stranden med mina syskon och jonas och hans bror, så är jag smått brännskadad på ryggen..inte rött överhuvudtaget så jag trodde inte det skulle kännas, det gjorde det inte igår..men nu svider det lite..aja. det ser ju bra ut så det är la det viktigaste..hellre smärta än röd!

Nä ska nog ta några inrdeningstidningar,ett till glas vin och lägga mig i sängen med bella och gosa!

trevlig torsdag alles



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0