FATIGUE

Är så jäävla trött! Jobbade stängning igår (23.30) och sedan gick jag hem och det tog väl 30 min..och sen va jag ute med Bella innan jag gick in och la mig...

Nu är klockan 9.20 och jag ska åka till stan för min psykologtid..Trycker i mig frukosten och funderar på vad jag ska ta på mig..kommer det bli varmt idag eller ska man ta på sig en jacka? hatar det här!!

Efter min "mm" "hur känner du för det då"-tid så ska jag träffa Ketty och gå och fika med henne innan jobbet..Jobbar först två timmar i cafét och sedan resten i kassan..dagen går mycket fortare när man jobbar på flera avdelningar..

SEN kommer jonas hem!! yeeeeeeeeeeeeeeej!! tror inte vi kommer ge oss på en utekväll direkt, det blir nog mer somna i soffan på schemat ikväll!

ha en fin dag

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0