SJÄLVMORDPRONTO!!!!!!!!!!

Tappade min fina fina Iphone ner i badrumsvågen igårkväll...skulle ta bort sminket och lägger den högst upp på skåpet, sen skulle ja ta ner den och den "fastnar" i badrocksarmen och i slowmotion känner jag hjärtat i halsgropen, det enda som hörs i mitt huvud är slagen från mitt numera krossade hjärta..

Hela glaset är krossat.MEGAkrossat asså! Jag grät som en öppen kran och jag är fortfarande deppig=(
Hart dessutom ont i huvudet idag eftersom att jag har vätskebrist efter gråtkalaset här igår..

som tur är har ja mr j som är mitt bilbälte i livet, räddar situationen och ska hjälpa mig hitta ett ställe som kan fixa telefonen..Håll tummarna för fan! Kan inte leva utan min bäbis!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sofie!! Du lovade mig att du skulle lägga upp resultatet igår jue.. nu e jag ledsen :(



2010-06-12 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0