VISFORVICTORIA

Victoria, this is for you! Gjorde mitt hår först igårkväll nämligen..var ju helt förstörd efter att ha spräckt glaset på min iphone! Det kanske inte syns så bra på bilderna men här har du mitt gråblonda hår=)




Nu ska jag titta på Emil i Lönneberga, torsk på Astrid Lindgren som jag är! Skulle träffat Madde idag men det blir svårt att få tag på någon utan telefon=( ååh jag tycker så jävla synd om mig själv va!!

Idag har jag och J vart tillsamans i 1½år! GRATTIS! Igår var jag hemma med J och hans bror, vi drack vin och kollade på Sex And The City, riktigt trevligt! Äter nog upp resterna av våra hamburgare vi gjorde igår...Kan unna mig det eftersom jag tänkt städa och tvätta idag. Om jag tar i, orkar jag kanske sprejmåla mina ramar med silver också..men bara kanske...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sofie, du e lika snygg som vanligt :)

2010-06-13 @ 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0