BANANAS

Saaatan va trött jag är!! Vaknade vid 7 imorse,gick 30min promenad med Bella, käkade frukost och gjorde mig iordning...Åkte till mammas jobb och så åkte vi till IKEA, jag hann även med Huveröds och Chilli! Har gjort av med typ 5000 idag. men ja fick jäävligt mkt för slantarna!

Sen har ja o mamma grejat med att få alla saker på platsen,bytt gardiner och satt lampor i alla rummen..

Nu har jag och Bella ätit kvällsmat.Vill helst gå o lägga mig, men ska gå en promenad med Bella nu..Får se om vi får med oss Chris, men han verkar inte sugen=(

Tänker i vilket fall INTE sätta ihop det nya skåpet jag köppte. hell to the no. orka. Vi tar det ehm...imorrn?

sjukt tomt här hemma. . . saknar min boyfriend!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0