BONNUIT

Tack för idag.slut för idag. nu ska ja sova!

Ett till tips för er som en lika helvetes förkylda som jag själv är.

Ångad äppelcidervinäger..Går rätt upp i snoken, svider som fan och bah rensar skiten ur näsan!

Ska upp tidigt imorrn, för ja ska till jobbet. Orkar verkligen inte vara hemma längre...så himla tråkigt! Hellre att ja har feber isåfall, för då blir ja så trött..då kan man liksom bara sova..Men idag, utan feber har jag endast fokuserat på att ja tvärnyser hela tiden. Snorat ner mitt hår tillochmed + en tröja..asså riktigt nersnorad!!

fy fan

Imorrn blir det som sagt jobb till 19.00, sen hämta min lilla vovve och knalla hem till lägenheten! Ska umgås med min lilla familj imorrn. Jag, min J och lilla gos Bella!

mon petit famille




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0