IGÅRIDAG

Igår var jag och jonas familj på bio och såg FARSAN! Den var jätteolrig, men inte den bästa Fares filmen..

Sen åkte jag,jonas syster mona och jag hem till mig. Lollo kom också efter en stund..Vi kollade melodifestivalen och drack vin..Jag drack ehh för mkt? Åkte snabbt hem efter ett tappert försök in till stan..nope,det gick liksom inte. bara slooooooog till som ett smack i ansiktet=(

Sov länge idag,13.30 för att va exakt! Ja och Jonas åkte till stan och mötte Mona..Vi köppte sushi och sen hem till Mona,där Bella hade spenderat natten (glad att se sin mamma igen) Vi gick loss på singstar. Jag kunde självklart alla svenssonlåtar från Eloise,Himlen runt hörnet och sarah..Såklart!

Nu har jag och bella myst oss i soffan,båda nybadade och med ljus framför ngn halvlöjlig romantisk komedi med Drew och Hugh..Helt okej, för att va en söndagsfilm.

IMORN ska jag jobba 7-15, sen ska jag och min chef hem hit och sätta upp hyllor! yeeej! Gött att få upp lite saker på väggen i vardagsrummet! Sen blir det middag med med Jonas!

NU däremot..blir det tack för idag och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0