ILOVE2STUDY

FETT ont i magen. har då en väldigt förstående karl, som erbjuder sig att handla och pussa på pannan. Blir 3 år gammal när jag har ont i magen, som ett kid i leksaksaffären och gråtandes lägger sig ner på den röda heltäckningsmattan inne på BR och gråter och skriker för att "jag vill ha den dockan, jag MÅSTE ha den dockan!!"

cest moi!

idag ska vi vara hemma och j ska skriva arbete, jag ska försöka hjälpa. Fylla på hans kaffekopp och ge uppmuntrande ord=) Känns lite som att leka skola för mig, då jag tatt på mig brillor och dricker kaffe, samtidigt som jag tugar på en penna..Väldigt skola för mig..gjorde inte så mycket mer när jag faktiskt gick i skolan...mjo! RAST!

nu ska jag leka att ja sitter med filtar på da matteo och röker och dricker latte med massa skumm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0