LOVINTHEWEEKEND

Helgen som vart, har varit helt underbar! Vi var på Liseberg och åkte lite mer än förra året! J köpte ett sånt kort dom tar i sista backen på floomride! Aldrig fått köpa ett sånt kort när ja va liten, så jag fick äntligen uppleva en barndomsdröm! Efter Liseberg åkte vi in till stan och köpte kaffe och satt vid kanalen och myste..

Söndagen käkade vi lunch i linné och sen kollade vi fotboll och spelade BUZZ hos en polare till J!

Igår var jag och hälsade på jobbet..kändes konstigt och det var lite jobbigt, fast det gick ju bra!

Idag är det helt sjuuukt varmt och göttigt här! Har käkat sen frulle på ballkongen och tjuvlyssnat på ett par som bråkade i en bil nedan! UNDERBART! live tv ju! På helgerna är det rena JERSEY SHORE på gatan, massa kids som e fulla och skriker och bråkar..LOVES IT!!

Ska fixa mig nu! Vet inte riktigt vad ja ska fixa...sen jag tog ut mitt löshår har jag fan bara till axlarna och det suger. nu tittar ju folk på arslet istället som bara växer och växer...innan tittade de på "mitt" långa fina, glansiga glammiga lockade hår!!!!

skit it då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0