HEDOSNTKNOW

Han vet inte om att jag alltid ligger vaken och väntar på honom..jag säger att jag ska eller att jag sover men jag väntar..rycker till i kroppen av minsta ljud eller rörelse utanför sovrumsdörren..hoppas att det är han påväg

Han vet inte om att jag panikdiskar snabbt när jag vet att han är påväg hem. Vill att han ska ha det bästa och att det alltid ska vara fint när han är här.

Han vet inte om att jag speglar mig 100 ggr när han går av spårvagnen och är påväg hem till mig..att jag borstar tänderna och att försöker "se upptqgen" ut när han öppnar dörren

Innerst inne vill jag bara springa ner i svalen och möta honom för jag är glad att han är här. Det pirrar fortfarande, varje gång vi ska ses. varje gång.

Han vet inte och kommer aldrig att förstå hur mkt han faktiskt är för mig. allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0