THANKSFORDINNER

Idag har det vart jobb i koma..vart helt efterbliven och bara gått omkring i en dimma tills klockan blev typ 12 då började jag vakna till liv..Slutade vid 3 och gick hem nöjd med 4 VOGUE Italia September issue.nice!

Mötte upp min fina Daniel och åkte och handlade mat..Hem till mig där jag städade medans Daniel fixade middagen..Sen åt vi framför "Halv 8 hos mig" och fick varsitt glas vin..somnade nästan på varandra i soffan som två små kultingar då båda hade börjat tidigit på morgonen och sen haft fullt upp.

Stina skulle komit hit ikväll och sovit här, men jag är så jäkla trött o behövde va själv för att duscha och varva ner..

Imorgon blir det ett längre arbetsplats och efter det kommer min chef hit och ska styla lägenheten..Kanske att Chris kommer hit och lämna lilla Lola också (min frisörs hund) så då ska jag antingen lämna henne till hennes matte eller så behåller jag henne och myser upp i soffan..

Onsdag blir det middag och bio. En riktig dejtnight med min LOVE!


NU-kolla the Hills och sen godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0