CURLYSOFIE

Va duktig jag har vart idag som gick upp tidigt trots att jag kom hem sent! Tvättid 8-12 jajjemensan!

Sen har jag ätit en nyttig lunch..och NEJ jag vill inte sitta här o låtsas att det typ var skitgott..För det här med GI är AS jobbigt to tell u the truth..Har så jäkla ont i huvudet asså! GALET!

Nu ska jag snart iväg till jobbet vilket känns jävligt skönt för idag har jag inte alls mått bra.fy fan..första ångesten på evigheter bah TJENA HAR DU GLÖMT MIG näää nu kom den o hälsa på. glömmer den aldrig!

Efter jobbet blir det viiiiiiiiin med snygga Therese=)

här är lite bilder från Ninas födelsedag. ok typ två taxi bilder men det var dom jag hade...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0