DEALEN

Kan inte sova..tänker alldeles för mycket...Borde sluta tänka.

Önskar att du var död. Då är det okej att prata på om det som vart och fråga sig VARFÖR 24394848 ggr..och det är okej. Det hade vart okej att vara ledsen och sörja, istället för att bara få höra gå vidare and so on..

Fattar inte ens varför jag tänker på det och dig. Jag vill verkligen gråta, men jag kan inte..inte en tår lyckas jag klämma ur mina rödsprängda ögon..
Jag vill sova och skulle säkert kunna det om jag verkligen försökte..men nä, risken finns att jag drömmer om det förflutna eller minnen och vaknar upp med ännu mer ångest. jag vill inte.
Jag skulle kunna dricka mer..men vill inte och kan inte.

Det är som att allt i min kropp bara säger nej! Ingenting är som det "ska" och jag vet inte ens hur det ska vara längre..

Är jag ledsen? Är jag hjärtekrossad? Var jag någonsin kär och isåfall är jag det fortfarande?
Borde jag inte brytt mig mer om hur du mådde och vad du gjort och gjorde då?om jag var kär.

Tar inte ens åt mig de elaka sakernalängre..skiter i hur många och vem du ligger med. Det rör mig inte. Men jag kan inte låta bli att minnas. helvete vad jag hatar minnen. allt kopplas till minnen...

snälla kan inte någon bara säga att det är okej att må som jag gör och att allt kommer bli bra!!

Jag tänker aldrig mer älska någon. Jag vill inte. Jag vill inte bli lurad igen. Utnyttjad, tagen för givet. . .

allt känns så meningslöst. varje andetag är ett slöseri. varför ska jag andas? Jag vill inte andas. jag vill bara blunda och veta att jag inte kommer drömma eller vakna. bara svart.

om jag bara fick somna och aldrig mer vakna. aldrig någonsin behöva se morgondagen igen. wouldnt it be nice

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kommer bli tillsammans igen...

2010-09-20 @ 21:15:00
Postat av: Anonym

ni kommer bli tillsammans igen...

2010-09-20 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0