SÅDÄRJAA

Jessssus vad trött jag är! För er som trodde att jag skulle ta livet av mig efter det tidigarte inlägget..ja tanken har funnits och tro mig den kommer emellanåt.. Men det ärinte så att jag planerar det..utan mer "ser det framför mig" ser liksom hur jag dör och kan se mig själv död. Så det är mer dödsångest..eeehm typ ingen som fattar.

Ja, jag mår jättedåligt för att det tog slut med mig och min kille.. Men jag vet att han gjorde oss båda en tjänst. Det var ingen hälsosam relation för någon utav oss. Han är en jättebra vän och kille och tänker aldrig smutskasta honom, även om jag blivit sårad ofattbart många gånger, så kommer han alltid vara en del av mitt liv och ett fint minne. Såå då har vi rett ut det.

NU känns allt mycket bättre, starkare och betydligt gladare! För det mesta är det väldigt bra och jag är igång hela tiden och hinner knappt sitta ner mellan varven!

I förrgår var det först jobb och sedan knallade jag till D och sedan åkte vi hem till mig och fixade mat,drack vin och spelade buzz.jag vann!! Dagen efter var det IKEA med systrarna, sen åka och hämta upp hundarna..Hem till Lollo, fixa i hennes nya lya..Sen till hovås och lämna bilen och sen hem hit. Jag och lollo drack thé och myste med hundarna!

Idag har det vart jobb från tidig morgon..Då det börjar byggas till BOKmässan nu, så har vi jättemycket att göra! Kom hem, ut med Bella,laga mat..städa..Nu blir det et glas rödvin och soffhäng tills jag ska sova..

Imorn ska jag upp tidigt och åka till Danmark! wehohoooo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0