GOODLOOKINGDUDE

Jobbet gick galant idag, trots min fruktansvärda förkylning!  Det är så jäkla kul att vara tillbaks på jobbet, gå upp för att man har en tid att passa och komma hem med en matkasse, ut med hunden och sedan vara helt slut! Underbart! Älskar faktiskt vardagslivet! Allting flyter på fantastiskt bra just nu! Hade ni frågat mig för en månad sedan hur jag mådde hade jag fortfarande sagt att allt var bra, men jag hade ljugigt. Nu kan jag helt ärligt säga att det var läääängesedan jag mådde såhär bra! Känner mig sådär äckligt positiv och har firat mig själv med ett bad och rakat benen..Och nu snackar vi inte en sån där "jag-har-bråttom" raka benen där man bara tar upp till knäna..no no vi snackar heeela vägen! Det är så jäkla mysigt att jag vill ligga med mig själv!

Imorn börjar jag tidigt..så jag borde snart krypa ner i sängen..men får inte lägga mig med blött hår så sitter uppe ett tag till. Kollade igenom mina konton och för första gången på ett år hade jag mer än jag räknat med och kunde lägga undan lite extra! Fiint nu när jag är sugen på lite nytt till hösten!



bild:Stockholmstreetstyle/fashiongirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0