GOODNIGHTSWEETHEART

Nu har jag ätit kvällssoppa..blir ju dumt med maten när man jobbar så sent..Duschat och tänker på refrängen.. Saknar att ha Bella hemma, som är hos Ninas mamma och blir ompysslad! Hoppas att hon har det bra och inte är alltför ledsen utan sin mamma:(

Imorn ska jag jobba 10-18.30 och efter det blir det middag här hemma med goda vänner och möjligen en utgång om du nu finns ngt kul att gå till dvs. Och sedan på onsdag är jag ÄNTLIGEN ledig och vill hinna med att gå lite på stan,boka flyg och hotell till London och pussas lite hoppas jag också på! För sedan är det full rulle redan på torsdag med jobb, sedan träffa Isabella och fredag är det återigen jobb och sedan kalas hemma hos min syster och hennes kille..Helgen är jag ledig, men då kommer min kusin och hans tjej till Göteborg för övernattning till söndagen och då åker vi gemensamt till syrran igen för att fira med släkten.. Har förresten helt glömt att köpa presenter till mina syskon som fyller år nästa vecka.. Det får väl bli ett till uppdrag på onsdag då..

nu är klockan snart 00.00 och då önskar jag att du var här och gosade med mig under täcket.

Tills vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0