HELLOBOYFRIEND

Precis komit hem efter jobbet och Bella ligger nöjt i köket och tuggar på ett grisöra. Jag ska snart sova,för jag börjar 7 imorn bitti! Jobbar till 16 imorn och sen ska jag möta Denice och hennes hund Aska, för promenad och matlagning!

Fick ledigt på fredag så jag kan fixa mig riktigt het innan Ninas födelsedagsfirande! Hon önskar sig inget..men vill gärna att jag håller ett kort tal på kvällen..så jag ska nog kunna knepa ihop ngt imornkväll=)

Behöver en ny bok att läsa, är det någon som har tips?

Sen måste jag bara säga och detta är mest för min egen glädje..Men jag är så himla lycklig! Trodde aldrig att jag kunde må såhär bra, med tanke på¨min hjärtesorg..Men det är otroligt uppfriskande att umgås med alla vänner som jag gjorde förr! Jag behöver inte känna pressen av att vara perfekt för någon annan, utan är perfekt för mig!
och sen tänker jag att om ödet vill, så blir det så...vi får väl vänta och se...



EH ja tack!!!



och just det!

Imorn i "VAd blir det för mat?" kommer min drömsnubbe att joina..Josef Fares!!!(L)(L) hahaha

Kommentarer
Postat av: Ac

Egoboost:):) Haha!! Hoppas det går bra på jobbet! Kram ac å filippa

2010-09-02 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0