IHATETHIS

HATAR ATT VARA FÖRKYLD!!!!


så, nu känns det lite bättre. Var tvungen att ställa in med Daniel idag, skulle inte palla att först fika i stan och sedan åka till syrran..

Har suttit framför en film med massa vänner och god mat och  nu är jag tillbaka hemma hos mig..asa trött!!

Nu hade det vart gött att gå och lägga sig i sängen och kramats med någon man tycker om och bara blivit omhändertagen=) meeeeeeen nää, det är jag och hunden hemma så det blir lite gos med bella.

Imorn är det städning och sedan jobb! På tisdag kommer antagligen Catharina hit för att rensa bland alla tavlor och grejer..Det ska bli lite nytt här hemma, så det verkligen känns som MITT hem! Hoppas att det blir fint!

Nä nu ska jag dricka upp mitt the och sen blir det sängen! Håll tummarna för att jag är friskare imorn!!

kössen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0