INEEDTHISORSEX

Har haft en fantastisk dag! Hade en jätebra dag på jobbet och kan numera grattulera mig själv till massvis med timmar och med det menar jag en jävla massa pengar..tackar tackar!!

Sen mötte jag upp Denice och hennes Aska! Jag fick presenter!!!! Massaaaaa hårgrejer..typ 12 olika produkter! Jätteglad!! Vi åkte hem till mig och tog en promenad med hundarna och sedan lagade vi en jättegod skaldjurspasta! Sedan spelade vi spel och pratade om allt som hänt det senaste, vi har ju inte setts på evigheter!

Nu är jag helt slut och ska sitta och njuta framför "vad blir det för mat" där min blivande man ska vara med!

Imorn blir det städdag för både lägenheten och mig! Sedan persisk mat hemma hos Nina och utgång med en massa trevliga tjejer och sen ska vi möta upp Tom och hans jobbkompisar!

btw. jag behöver en ny väska! sugen på en michael kors men vettefan..den hrt hade vart trevlig..





presenter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0