ITSGOODTOBEHOME

Hade en fantastisk kväll igår!! Har dock inga bilder ifrån gårdagens bravader..men det dyker väl upp..Iranier och kameror liksom..det togs en del kort=)

Jag kom hem typ 6.30 imorse och sen skulle jag upp vid 8.00 igen för då skulle mamma komma..Japp, jag var trött men glad när hon kom! Vi fikade och pratade om allt i flera timmar...tills hon skulle åka in och möta pappa i stan, då gick jag och bella till soffan och la en filt över huvudet och sov i typ 5 timmar, ASA gött!

Ikväll blev det lite mat framför tvn med massa tända ljus,iklädd badrocken...niiice! Nu tittar jag och Bella på Djävulen Bär PRADA för 511 gången..Det blir sängen tidigigt idag då jag är mega förkyld och ska träffa Daniel imorn på dagen och sedan åka till syrran och hänga med en massa vänner! yeye..

Nästa vecka blir det JOBB JOBB JOBB, Träffa Isabella,möten och börja träna igen! Nu jäklar ska jag göra allt för att undvika influenser till hösten. diet citroner och vitlök typ,för snart är det riktig höst och vinter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0