ITSJUSTTOOOOMUCH

Hur min kropp mår nu är liksom INTE okej! Snoret bara rinner,huvudet dunkar sönder, jag svettas som en gris...blä!!
Sover typ 13 timmar per natt och skulle kunna fortsätta sova mer,ännu mer!

Ska vara på jobbet om 3 timmar och har lyckats göra lite vettiga saker..Vart ute och gått med Bella,slängt semestern(med andra ord 26 flaskor) massa kartonger och bokat tvättid..

Nu får det bli en sopplunch i hopp om att det hjälper min förkylning att dö en plågsam död.
Vore fint om jag hann dammsuga..men tvek på den....

Har verkligen verkligen inte tid att vara sjuk nu, har alla dagar fulla med jobb och alla kvällar fulla med aktiviteter..puh snälla låt mig bli frisk!!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0