IWILLTEACHYOU

HEEEEEELVETE vad folk är dumma i huvudet när dom handlar!!

  • kasta inte påsar över armen på mig i kassan, säg bara till att du vill ha dina påsjävlar istället så stämplar jag in dom i kassan. ok.
  • bygg inga jävla varuberg. det som händer är att dina grejer går sönder, kassörskan blir fett irriterad och tänker "då kastar ja din skit på andra sidan bandet, för du verkar inte bry dig om skiten går sönder"
  • när folk frågar..och tro mig det här hör jag 478326362 ggr om dagen.. "om jag bara ska ha bonusen och inte betala med kortet..vad gör jag då?" OKEJ. Det står "BETALA MED KORTET?TRYCK OK ELLER STOPP" såå vafan tror ni? om du vill betala med kortet trycker man OK, om inte trycker man stopp. eaaasy
  • Om rabatter inte går in eller priserna inte stämmer med det som står i hyllan. säg till bara. ni behöver inte pusta och stöna eller skälla ut mig för att det inte funkar..Ser jag ut att vara ansvarig eller? TROR ni på ricko att den som är ansvarig sitter i kassan efter 22 en tisdagskväll? nä precis
  • och för alla er idioter som håller upp en vara i luften och frågar "vad kostar den här" öööh vi har över 33 000 varor, jag kan omöjligt kunna alla priser i huvudet.
  • När folk kommer till kassan och jag rabblar ut hur mkt det kommer att kosta och då får jag höra" aa vi väntar bara på en grej här...äääälskling, kom nu, vi ska betala!!!" och så kommer "älskling" med 2 glasspaket,3 tidningar,hundmat och hårfärg,som hon kastar på mig o hånler. hehe:I fucker
  • Tanter som kommer med fyra rabattkupponger och bah " jag handlar för en vännina, hennes barn och deras hund och hundens barn........" typ

nu tittar jag på kanye på VMAs för 40000 gången. så jääävla bra! ligg med mig? Snart ska jag ner och möta Stina, som kommer hit..vi var båda uttråkade, så vi kan ju vara det ihop!

Imorrn blir det leka med P, Sen träffa Denice och kanske att jag hinner hjälpa Lollo med flytten..

LETS HAVE A TOAST FOR THE ASHOLES! ja det är DU. jävla tönt. du kan inte ens försvara dig. pffffff hahaha vilket skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0